ALV

image

Er waren vanavond ongeveer 30 leden bij de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering. Er werd een minuut stilte gehouden voor
het overlijden van UBT-lid Gijs van Beek en Leo van Dortmund.image

Ook dit jaar was er weer een grappig verhaal van de kascommissie door Rob en Aad. Op de voorwaarde dat er volgend jaar weer zo een verhaal komt, werden beide heren herkozen in de kascommissie!

Peter en Hans of “de Beekmannetjes” werden met een luid applaus herkozen in het bestuur. De barprijzen werden voor een klein deel aangepast; de Hertog Jan gaat vanaf 2016 20 cent omlaag terwijl de partymix en de vlamtosti 10 cent de andere kant opgaan. Dit besluit werd vooral door twee man(wie?) toegejuicht. Ten slotte, de verkiezing van de vrijwilliger van het jaar kwam ook vanavond weer langs. Dit jaar was het weer een duo, Rick en Renske! Wil je weten wat er op het shirt wat Rick kreeg staat? Vraag het hem gewoon een keer! Of vraag Renske wat ze heeft gekocht met haar waardebon!