Kinder TT feest

Na de warming up gingen de kinderen uit groep 6, 7 en 8 wedstrijden spelen tegen elkaar en werden de kinderen uit de groepen 3,4 en 5 verdeeld in kleinere groepjes om Table Stars spelletjes te gaan doen. Iedereen was erg fanatiek want er waren natuurlijk punten te verdienen die prachtige prijzen op konden leveren. Na de wedstrijden en spelletjes konden de kinderen even bijkomen met wat eten en drinken terwijl zij ondertussen konden kijken naar demonstratie van Jamshid en Rick/Siem. De kinderen waren wel erg onder de indruk van Jamshid, die door Debbie aangekondigd was als de beste speler van Nederland. Zo had een van de kinderen een batje tegen zijn neus gekregen, maar ging hij al snel weer aan de slag om te oefenen toen hij hoorde dat hij na de pauze tegen de beste speler van Nederland mocht spelen!
Na de demonstratie mochten de kinderen tegen Jamshid en Siem het altijd leuke rond-de-tafel doen waarbij een enkele kinderen, na alle oefening die ze hadden gehad, ballen sloegen die onze grote sterspelers niet terug konden krijgen.

Natuurlijk kreeg iedereen na afloop een prijsje mee naar huis. Een aantal kinderen was niet mee naar huis te slepen en bleef nog even gezellig doorspelen en er zijn zelfs een paar kinderen die zich al hebben aangemeld om op proef te komen trainen tot de zomervakantie!