Alicia 2e prijs op het Alexandriatoernooi

Alicia deed mee aan haar (als ik het goed heb) tweede toernooi. Zij speelt heel netjes, maar weet nu wel dat je moet plaatsen om punten te maken. Dus dat deed ze en er waren mooie en lange rallies. In de eerste ronde in een meerkamp was het nog moeilijk om wedstrijden te winnen. Maar Alicia speelde geconcentreerd en haalde veel games binnen. Tegen Mike wist ze een vijfgamer binnen te halen. Mike won die beslissende game. Maar in het troosttoernooi kwam ze Mike weer tegen. Alicia ging nog beter plaatsen en dat leidde tot een mooie winstpartij en toegang tot de finale tegen Jeffrey. De finale was een thriller. De kansen gingen op en neer. Ook in deze wedstrijd bood Alicia goed spel. Helaas verloor ze in de vijfde game de wedstrijd. Maar toch een mooie beker en een medaille. De eerste beker voor Alicia.