AED instructie (2de verzoek)

Hallo,

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten hangt er naast de bar een AED apparaat.
AED
Met een AED (Automatische Externe Defibrillator)  kunnen levensreddende handelingen uitgevoerd worden , maar je moet natuurlijk wel weten hoe dit apparaat werkt en wanneer je het moet en kan gebruiken.

Er zijn al enkele leden die deze cursus gevolgd hebben, maar hoe meer mensen hier mee om kunnen gaan hoe beter dat zou zijn want: Het nodig hebben van een AED kan iedereen gebeuren!

Wij zijn op zoek naar leden die deze cursus (die maar één ochtend of avond duurt) willen volgen.
De kosten van deze cursus kun je bij praktisch elke ziektekosten verzekering maatschappij vergoed krijgen. (De kosten waren in 2015 € 25,-)

Bij voldoende belangstelling bestaat de mogelijkheid om de cursus bij ons in de sporthal te geven.
De cursus bestaat uit leren reanimeren en juiste gebruik van het AED  apparaat.

Dus ik zou zeggen: geef je op !!
Alle informatie kun je krijgen bij Jan van der Kaay [janvanderkaay@online.nl]