Arjan Huiden Nederlands Studentenkampioen Tafeltennnis 2021

Afgelopen weekend (18/19-09-2021) was er weer het jaarlijkse Nederlandse kampioenschap voor studenten in Tilburg.  Arjan en Elwin Huiden deden hier aan mee. Naast hen deden nog 58 andere studenten mee aan dit kampioenschap. Eerst werd in een vierkamp de volgorde bepaald voor het verdere toernooi. Beide Salamanders wisten hier eenvoudig een eerste plaats te bereiken. Vervolgens kwamen er nieuwe poules met de nummers 1.  Elwin verslikte zich in een goed spelende Tom Helle (HTC)  en werd daarmee tweede in zijn poule. Arjan had een moeilijke wedstrijd tegen Theerakant Manyam van the Victory, maar wist deze wel te winnen in vijf games. Omdat Elwin tweede werd in zijn poule, moesten de broers in de kwartfinale tegen elkaar. Dit zijn altijd bloedstollende wedstrijden. Elwin had hier zeker kansen met een aantal matchpunten in de vierde game. Maar uiteindelijk trok Arjan aan het langste eind door in vijven te winnen. In de halve finale speelde Arjan een gedegen wedstrijd tegen Rutger Carelse van Westa (3-0). In de finale kwam Arjan een oude bekende tegen, weer Theerakant. Er kwam geen revanche. Arjan speelde een goede wedstrijd en won met 3-1. Hiermee is hij Nederlands Studentenkampioen geworden.