Echtpaar Zuidwijk

Gisteren hebben we dankbaar en emotioneel afscheid genomen van het echtpaar Zuidwijk. Arie’s gezondheid laat niet langer toe dat zij hun gewaardeerde, belangeloze en eigenlijk ook onmisbare inzet voor de club moeten opgeven.

Nog even beiden met de “pensionado” maandaggroep op de foto en met zijn allen voor de laatste maal door Annie gezette en geserveerde koffie gedronken met een traktatie (i.v.m. Arie’s 86e verjaardag). We gaan vanaf vandaag merken hoeveel verborgen werkzaamheden beiden jaren hebben verricht, om de eenvoudige reden dat die klusjes nu ineens blijven liggen. Reden temeer om bewondering te voelen voor hun jarenlange vereniging gevoel. Ere Echtpaar van TTV De Salamanders, ongelofelijk bedankt, geniet zo lang mogelijk van wat nog rest. Jullie foto komt in de galerij der Ereleden.

De NTTB had Arie verleden jaar al geëerd met het 50 jarig lidmaatschap.