Elwin op de NJK-A

Bij Salamanders hebben we één speler met een A-licentie. Elwin mocht daarom meedoen aan de Nederlandse Jeugdkampioenschappen voor A-licenties in Nijmegen. Hij startte moeizaam tegen Ivo Wilschut. Ivo speelde vrijuit en won de beslissende vijfde game. Daarna speelde Elwin wat beter en won van Lars de Visser met 3-0. De laatste partij in de poule was tegen Sven van de Pol. Deze wedstrijd ging naar Elwin. Vanuit deze poule gingen Ivo en Elwin door naar het hoofdtoernooi. Elwin speelde vervolgens tegen Mick de Vette. Elwin ging iets beter spelen en kon deze wedstrijd naar zich toe trekken. Daarna wachtte Nolan Schultz in de kwartfinale. Deze wedstrijd ging helaas nipt in vijf games verloren. De finale ging tussen Nolan en Thomas Baart. Thomas Baart won het toernooi en werd dus Nederlands Kampioen bij de Jeugd.