Eredivisiecup in Den Bosch

Heren eredivisie

(uit NTTB site)

Ook in de heren eredivisie werden er nog wedstrijden gespeeld. Itass/DTK ’70 en Enjoy&Deploy Taverzo stonden voor de tweede keer dit seizoen tegenover elkaar. In de eerste ontmoeting werd het nog 3-3, ditmaal won Taverzo met 4-2. Stephan Tromer verloor van Barry Wijers en Nathan van der Lee. Dorian Nicolle en Jakub Folwarski wisten hun beide wedstrijden te winnen.
In de andere wedstrijd stonden Scylla en Salamanders tegenover elkaar. Jamshid Sedigh was erg belangrijk voor Salamanders met twee overwinningen (tegen Olivier Altenburg en Merijn de Bruin). De andere punten werden door Bas Hergelink (tegen Gerard Bakker) en Casper ter Lüün (tegen Olivier Altenburg) binnen gehaald. Merijn de Bruin (tegen Bas Hergelink) en Gerard Bakker (tegen Casper ter Lüün) redde de eer voor de thuisploeg met een uiteindelijke 2-4 uitslag.

De Final Four van de Eredivisiecup (en NTTB Beker) wordt op zondag 10 december in Den Bosch gespeeld bij TTV De Kruiskamp. Alle wedstrijden op tafel 1 zullen via de live stream van de NTTB te volgen zijn.