Espen wint het Alexandriatoernooi

Espen wint het Alexandriatoernooi. Casper en Julian doen ervaring op.

In een 8 kamp zaten onze drie Salamanders, die ook in de competitie teamgenoten zijn. Het was dus erg gezellig (toch???). Nou in ieder geval werd er veel strijd geleverd om de wedstrijden te winnen. Casper zit nog maar kort op tafeltennis, maar is een echte fan van de sport. Hij speelde mooie wedstrijden en zat er dicht tegen aan. Uiteindelijk wist hij één wedstrijd te winnen. Goed gedaan.
Julian zit er al iets langer op, maar is wel de jongste van het stel. Hij wist heel knap drie wedstrijden te winnen. Hierdoor kwam hij op een mooie 5e plaats.
Espen gaat af en toe met zijn vader naar de club om een balletje te slaan. En nu speelde hij alweer zijn tweede toernooi. En dat ging toch verrassend goed. Hij wist de ene na de andere wedstrijd te winnen. Hij begon met het winnen van zijn teamgenoten. Julian pakte nog de eerste game, maar daarna waren de drie games voor Espen. Casper speelde goed en had de meeste kans om de derde game te winnen. Dat liet Espen niet gebeuren (3-0). Mats wist een einde aan de zegereeks te brengen en won van Espen. Daardoor had Mats in de laatste wedstrijd nog invloed op de eindstand. Want zowel Espen als Johannes hadden elk 1 wedstrijd verloren. Zou Mats winnen, dan kwam er een driehoekje (want dan had Mats ook 6 wedstrijden gewonnen) en dat was gunstig voor Johannes. Evelyne had tot de laatste wedstrijd tegen Mats alles nog verloren. Ze speelde erg goed tegen Mats en won de wedstrijd. Knap gedaan en positief voor Espen die dit niet verwacht had. Want hierdoor won Espen het toernooi. Dus voor Espen de eerste tafeltennisbeker. Er zal in huize van der Valk wel een prijzenkast zijn waar die mooi in kan staan.