Heren 1 KAMPIOEN!!!

Twee wedstrijden voor het einde van de competitie is Salamanders al kampioen geworden in de heren 1e divisie.

Door de 7-3 overwinning op rode lantaarndrager Skf uit Veenendaal is het team rondom Ex-Nederlands kampioen Casper ter Luun niet meer te achterhalen door de concurrentie. Zowel Skf als Salamanders speelden met invallers waardoor er helaas weinig spannende wedstrijden te zien waren. Skf met twee man en Salamanders speelde met Hilair Bislip uit team 2.

Casper won al zijn wedstrijden eenvoudig met 3-0 en is nog steeds ongeslagen, Jamshid had alleen tegen Dicky de Jong en invaller Yorick Schurink een extra game nodig. Invaller Hilair won wel 1 game tegen zowel Dicky als de andere invaller Wouter Aangeenbrug maar kon verder geen potten breken. Het dubbel Jamshid/Casper won eenvoudig met 3-0 van Dicky/Wouter.

Helaas is er dit seizoen geen directe promotie mogelijk naar de eredivisie, komend seizoen komen de beste 3 teams uit beide 1e divisie poules in een poule bij elkaar en de winnaar van deze competitiehelft promoveert dan direct naar de eredivisie. De nummer 2 speelt een beslissingswedstrijd tegen de nummer 7 uit de eredivisie.

De stand na 8 wedstrijden:
Salamanders 8-63
Scyedam 8-42