Koop en verkoop loten voor de Grote Clubactie en win een mooie prijs

Nieuws over de Grote Clubactie bij TTV De Salamanders

De lotenboekjes zijn geleverd, op zaterdag 1 oktober 2016 start de lotenverkoop. Het is lang geleden dat TTV De Salamanders mee heeft gedaan met de Grote Clubactie, maar dit jaar gaan we er weer een keer voor. De Technische commissie doet hiervoor een beroep op zowel de jeugdleden alsook de seniorleden om loten te verkopen of zelf te kopen.

De 3 personen die de meeste loten verkopen wacht een leuke prijs:
Nr 1 lotenverkoper:             Nieuw trainingspak beschikbaar gesteld door Zeefdruk Westland
Nr 2 lotenverkoper:             Nieuw clubshirt beschikbaar gesteld door Zeefdruk Westland
Nr 3 lotenverkoper:             Nieuwe handdoek beschikbaar gesteld door Zeefdruk Westland

Een groot deel van de opbrengst van de verkochte loten komt is voor TTV De Salamanders. Waar willen wij de opbrengst aan gaan besteden?

• Trainingsmateriaal
  • Jaarlijks uitje jeugdleden
  • Interne toernooien voor jeugd en senioren

Hoe wordt de verkoop georganiseerd?

Jeugd

Tijdens de trainingen ontvangt ieder jeugdlid van zijn of haar trainer een uitleg over waarom het belangrijk is om loten te verkopen en waarom het leuk is. Daarnaast ontvangt ieder jeugdlid een verkoopboekje. In dit verkoopboekje kan genoteerd worden wie loten van jou wil kopen. Als je boekje vol is, of als je klaar bent met verkopen, dan lever je je boekje in bij een van de trainers of op de verzamelbak die op de bar komt te staan. Als je nieuwsgierig bent hoe het werkt en welke prijzen je als verkoper kunt winnen dan kan je alvast kijken op de site www.clubactie.nl of www.kids.clubactie.nl

Senioren

De senioren zullen een mail ontvangen met hierin de vraag of zij loten willen verkopen. Daarnaast kan er op de competitie avonden contante loten worden gekocht. Ook online kunnen de loten verkocht/gekocht worden. De laatste mogelijkheid is via eenmalige machtiging, hiervoor is een verkoopboekje nodig wat op de club te vinden is.

Laten we met z’n allen proberen om zo veel mogelijk geld op te halen voor nieuwe trainingsmaterialen en het jeugduitje.