Oefenwedstrijd De Salamanders 1 – VVV 1 op 25 augustus

Ter voorbereiding op het komende seizoen, en om de band tussen de grote streekclubs verder aan te halen, is er een oefenwedstrijd georganiseerd tussen de ambitieuze 1e teams van De Salamanders en VVV.

De wedstrijd staat gepland op zaterdag 25 augustus en begint 14:00 in de speelzaal op de Veenbes 17 te Wateringen. Het wordt een wedstrijd van 4 tegen 4.
Het Eredivisie team van De Salamanders zal bestaan uit: Siem van de Valk (speler/coach), Jamshid Sedigh, Casper ter Luun, en jong talent Roel Bogie.

Het jong en talentvolle 1e divisieteam van VVV speelt met Werff Thomas (ooit teamgenoot van Siem), Patrick Bruijne, Nolan Schultz en Matthijs van der Helden.

Natuurlijk verwachten wij veel response van zowel onze eigen supporter schare alsmede die van VVV. Dus houdt die datum vrij en kom beide teams aanmoedigen.