Oefenwedstrijd Salamanders tegen VVV en Smash

Vandaag hadden we beginnende spelers van VVV en Smash om een leuk oefenwedstrijdje te spelen. Deze oefenwedstrijd is een mooie manier om te zien wat het is om competitie te spelen.

Het werd uiteindelijk vier Salamanders tegen een combiteam met drie personen van VVV en Smash.

Hiervoor werden de eerste vier ronden van een zevenkampformulier gebruikt. Op drie tafels speelden de nieuwelingen mooie wedstrijden. Nou ja, niet iedereen was nieuw. Isa is wel de meest ervaren speelster en zij won ook alle drie wedstrijden. Alicia doet nauwelijk qua ervaring onder en wist twee wedstrijden te winnen. Nieuw waren wel de twee Salamanders die op de kennismakingscursus van Renske en Robbert zitten. Tuan zit op deze cursus en komt ook al elke woensdag trainen. Je kan zien dat hij veel trainingsuren maakt en ook hij won drie wedstrijden. Luke ook van de cursus speelde zijn eerste wedstrijd en won er twee!! Wie weet spelen Tuan en Luke in het voorjaar wel echte competitie.

Volgende week zijn wij uitgenodigd bij VVV. Dan spelen wij met een combiteam, want dan gaan Isa, Alicia samen met Sander (van Smash) spelen tegen een team van VVV. We gaan zien hoe dat gaat.