Rinus Nederpeltoernooi Monster: Brian wint tweede prijs

Op zondag 30 oktober was er een jubileumtoernooi bij Smash in Monster. Brian Middelkoop was één van de spelers van Salamanders die mee deed. Hij speelde zijn eerste toernooi en won meteen een mooie prijs voor de bekerkast.

Hieronder een leuk verslag:

Aangekomen bij Smash werden wij hartelijk ontvangen met een kopje thee en koffie. De poules werden ingedeeld, helaas bestond de poule van Brian maar uit vier personen daar er twee jongens waren afgemeld. Desalniettemin was het een leuke poule die bestond uit beginnende spelers, ze waren erg aan elkaar gewaagd.Juist omdat ze aan elkaar gewaagd waren was het regelmatig erg spannend als het gelijk spel stond. Drie van de vier spelers, waaronder Brian, hadden allemaal twee wedstrijden gewonnen, dus werden de gewonnen games geteld.
Giovanni, (een speler van een andere vereniging) werd hierdoor eerste en Brian tweede. Brian had een klik met Giovanni en ze hebben ook meteen telefoonnummers uitgewisseld.

Een leuk toernooi spelen en dan daar ook nog een vriendje aan overhouden is toch helemaal top. Want winnen is geweldig, maar spelen in een leuke poule is toch wel heel fijn! Complimenten ook aan de organisatie! Voor iedere speler was er iets lekkers en een medaille!

Op naar het volgende toernooi!