Nog 18 spelers bij Salamanders naar de finale van Haags Scholierentoernooi

Op woensdag 17 januari was de 2e voorronde van het Haags Scholierentoernooi in onze zaal. Ditmaal waren er 41 leerlingen van 4 basisscholen actief. Met 8 vrijwilligers hebben we deze jonge kinderen lekker bezig gehouden. Hier en daar waren er kinderen die duidelijk meer oefening hadden gehad en daardoor al veel meer plezier in het spelen kregen. Iets eerder dan vorige week waren de poules afgelopen en kon ik aangeven welke spelers geplaatst waren voor de finale.

Voor iedereen die beter wil leren tafeltennissen biedt De Salamanders de mogelijkheid om te komen trainen. Dat kan op zaterdagmorgen vanaf 9.30 uur (vanaf 27 januari), maandag vanaf 17.30 uur, donderdag vanaf 18.00 uur, vrijdag vanaf 18.15 uur. Voor 10 lessen bedragen de kosten slechts 20 euro.

De volgende 18 spelers hebben zich gekwalificeerd voor de finale op woensdagmiddag 24 januari in sporthal Gaslaan, Gaslaan 200 in Den Haag om 13.00 uur. Wij wensen alle spelers daar veel plezier en succes.

Poule Klasse Groep Plaats
Jongens 8
A Vincent Blonk (De Fontein) 1
A Nairo Fani (De Fontein) 3

Uiteraard bedanken we alle vrijwilligers hartelijk en ook de begeleiders van de scholen die voor de prima begeleiding.

Wilko Huiden