Vrijwilligers

Normaliter worden vrijwilligers op de ALV in het zonnetje gezet. Maar nu voor het 2e achter opvolgende jaar verstoorde de langdurige pandemie deze traditie. Vandaar dat we dit al improviserend vanmorgen maar hebben gedaan. Niek Duijnisveld en Carlo Khemai ontvingen uit handen van “demissionair voorzitter” Klaas Dijkstra een oorkonde en Lenie Heijnen had voor een mooi bloemboeket gezorgd. Maar naast de 2 van respectievelijk 2020 en 2021 staat er nog een 3e bij. De vrijwilliger van  2019, Jan van der Kaay, ontving destijds wel de fraaie oorkonde maar het bloemetje voor thuis was erbij ingeschoten. Dus dat foutje moest even worden rechtgetrokken. Bravo mannen, de vrijwilligers inbreng is onontbeerlijk voor de vereniging.