Elwin Huiden afdelingskampioen West

Vandaag was het glibberig op de weg maar ook de dag van de afdelingskampioenschappen Jeugd voor de afdeling West.

Er waren maar liefst 9 Salamanders die aan dit toernooi mee deden. En ook een paar spelers van TOG Maassluis die bij ons competitie gaan spelen.

Wie deden mee: Sander Weerenstijn, Stan Bakker, Daisy Hoogerheijde, Brian Middelkoop, Sheng Zuurmond, Pepijn van Maren, Thijs Aarssen, Elwin Huiden en Jari Steur.

Ze hebben allemaal veel wedstrijden kunnen spelen. En Salamanders ging met vier prijzen er vandoor.

Daar was Sheng met een mooie dubbelprijs bij de jongens pupillen. Hij won met Djen Bakx het dubbelspel.

Brian deed het heel goed bij de welpen (beginners) en won het troosttoernooi.

Daisy mocht als welp zelfs meedoen aan de welpenfinale. Die verloor zij, maar wel een prachtige tweede prijs.

En Elwin deed mee bij de junioren A. Hij won al zijn wedstrijden en werd daar mee algemeen afdelingskampioen bij de Jeugd.

Zijn tweede algemene afdelingstitel: vorig jaar won hij die bij Midden en nu dus bij West.