Clubkanjers

Nu eens geen sportief actieverhaal, maar een heel ander staaltje van een team prestatie op vereniging niveau. Peter en Aad zijn al enige dagen bezig de aloude staande pot toiletten te vervangen door moderne hangtoiletten. De spoelreservoirs begonnen kuren te krijgen, niet gek na 20 jaar intensief gebruik. Het betreft 2 stuks voor de dames en 1 voor de heren. De 1e in het damestoilet is na 4 dagen hard werken klaar, inclusief een nieuw tegelvloertje om het gat van het oude exemplaar te bedekken.

Aan nummer 2 wordt aansluitend gewerkt en daarna zijn de heren aan de beurt. Is het niet mooi geworden? Al met al zo’n 2 tot 3 weken zware arbeid. Op de middelste foto kijkt “oer” Salamander Arie ( 25 jaar oud + 25 jaar nieuw) aandachtig toe hoe deze 2 clubkanjers het spoelreservoir voor de 2e toilet klaar maken voor montage. Je ziet hem denken: deze mannen kun je de “ zware boodschap” prima toevertrouwen.

De kracht van de vereniging zijn de vrijwilligers die hun handen onbaatzuchtig uit de mouw willen steken.

Namens de Salamanders, bedankt clubkanjers.