Salamander Harm Caspers geëmigreerd naar Spanje

De fervente maand- en dondermorgen spelers hadden het al vernomen, de anderen zullen hem minder goed kennen, al was Harm zeker niet iemand die kleurloos en onopvallend kwam en ging.
Dus eigenlijk is het niet verwonderlijk dat zo’n persoonlijkheid samen met zijn partner de stap durft te zetten om huis en haard te verkopen en om te emigreren naar het voor lijf en leden aangenaam warme Spanje.
Ik heb samen met Harm heel wat uurtjes achter zijn computer gezeten om het toenmalig gedateerde correspondentie en clublogo te upgraden en die op zowel de statuten en het huishoudelijk reglement te zetten. Ook maakten we een modern inschrijfformulier.

Harm is niet de man van compromissen, rechtlijnig op het doel af is meer zijn stijl. Als voormalig supervisor is hij ook heel behulpzaam geweest bij het aanbrengen van de nieuwe speelvloer. Een goede vrijwilliger die ook de nodige bardiensten tijdens de dinsdagavond bridge heeft vervuld.
Meer over zijn belevenissen in het eerstvolgende clubblad. Hiernaast alvast een foto van hem, sportief op zijn nieuwe motor met clubshirt.
Namens de club, bedankt voor al je verdiensten, het ga jullie goed Harm en Leonie;

Klaas Dijkstra.