In de brand uit de brand??!!!

Voor iedereen allereerst de allerbeste wensen voor 2016 waarin geluk, gezondheid en voorspoed bovenaan staan.

Door een brand op oudejaarsavond is de sportzaal van FRM volledig verwoest en is de in mei/juni 2016 geplande overgang van FRM naar Salamanders in een stroomversnelling geraakt. Voor de rest van het UBT seizoen zullen de 4 teams van FRM zoveel mogelijk op de “uit” UBT donderdagavond hun wedstrijden onder hun eigen naam bij Salamanders spelen. Ook hun enige NTTB team, dat 3e klasse poule c speelt, zal hun thuiswedstrijden op vrijdag bij ons gaan spelen. Met ingang van het volgende seizoen zal FRM volledig opgaan in Salamanders en zullen zij onder de naam Salamanders verder gaan spelen.

Het zal enige flexibiliteit van alle partijen vergen, maar met een beetje goede wil zal dat wel gaan lukken.

John