Overlijden Koos Aardoom

Maandag tweede paasdag 13 april 2020 werd hij thuis getroffen door acuut hartfalen. Reanimatie en de 112-hulp mochten niet meer baten.

De uitvaart zal vanwege de coronamaatregelen in besloten kring plaatsvinden.

We kennen Koos allemaal als een echte Salamander: fanatiek, gezellig, enthousiast, behulpzaam, trouwe clubman.

Geweldig om mee te spelen, het liefst in hetzelfde team, lastig om tegen te spelen vanwege zijn geweldige vastheid.

Na afloop aan de bar of in de auto naar huis nog napraten, evalueren en benoemen waar het wel of niet goed ging.

Alvast rekenen hoeveel we nog moeten winnen om te handhaven, niet te degraderen of kampioen te worden.

En verder steeds sportief bezig met badminton, hardlopen, schaatsen, windsurfen.

Daarnaast een geweldig mens met de brede interesses en goed doordachte meningen paraat over actuele zaken.

Dat bleek ook uit zijn studie geschiedenis aan de universiteit Leiden die hij zo’n vijftien jaar geleden deed.

Zelfs een nieuwe hobby kon er nog bij, boeken schrijven. Over eigen ervaringen, over een deel van de Haagse binnenstad.

Maar hij was vooral de drijvende kracht achter de jubileumuitgave over onze fusieclub ‘Mensen van De Salamanders’.

Wat gaan we hem missen als organisator van de clubkampioenschappen, wat gaan we hem missen op de club en ik mis hem nu al als teamgenoot.

We wensen zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen veel sterkte toe bij dit grote verlies.