Salamanders 1 – Combilo TOGB 1

Zo ziet tegenwoordig een wedstrijd in de Eredivisie eruit. Geen publiek en de scheidsrechters dragen steriele handschoenen en mondkapjes. Er wordt niet van speelhelft gewisseld.

Op de foto de assistent (en voormalig internationaal) scheidsrechter Leks van Koppen die op deze manier weliswaar onherkenbaar maar niet minder gewaardeerd, de scheidsrechter kosten voor de club halveert.

Team 1 verloor overigens, net zoals verleden week, na diverse 5 gamers uiteindelijk toch weer met 6-0 van Combilo TOGB en staan nu op de laatste plaats in de Eredivisie. Mocht de competitie, ondanks de deze week weer verontrustend oplopende Corona cijfers, toch nog doorgang vinden dan is er nog alle gelegenheid om de weg omhoog te vinden.