Sheng op het NJK-B

Als verse kampioen in landelijk C mocht Sheng proberen een mooi resultaat bij de NJK-B (Nederlandse Jeugdkampioenschappen voor B-licenties) neer te zetten. Bij Salamanders hebben we op dit moment één speler met een B-licentie. De eerste wedstrijd kon alle kanten opgaan, maar ging toch naar een speler van Taverzo (1-3). In de tweede wedstrijd was Sheng bij de les en won met 3-0 van een speler van SVE. Er waren mooie rallies in deze wedstrijd. De poule liet een aparte tussenstand zien waarbij iedereen een wedstrijd had gewonnen en een wedstrijd had verloren. Het kon dus nog alle kanten opgaan. De derde wedstrijd ging verloren, maar in de laatste wedstrijd was nog kans om doorgaan naar het hoofdtoernooi. Die moest dan wel gewonnen worden. Jammer genoeg was Sheng niet stabiel genoeg en ging de wedstrijd verloren. Door de close tussenstanden belandde Sheng op de laatste plaats. Er had meer ingezeten.