Arjan en Elwin Afdelingsdubbelkampioen West 2019

Op zondag waren de afdelingskampioenschappen voor de senioren. Ook Elwin mag daar aan meedoen en samen met Arjan vormde hij een sterk dubbel. In de poule werden twee wedstrijden gewonnen . De vervolgronde was meteen in de halve finale. Tegen Job van der Wiel en Thomas Jansen wonnen Arjan en Elwin in vier games. In de finale speelden de broers tegen de teamgenoot van Arjan: Jacintha de Hoop en zij dubbelde met Emanuel Martins Ferreira. De jongens waren nu warm gedraaid. Ze wonnen met 3-0 en werden dus kampioen van de afdeling.

In het enkel speelden Arjan en Elwin bij de Top heren (A, B en C licenties). In de poule werd Arjan tweede en Elwin eerste. Zodoende moesten de broers in de kwartfinale tegen elkaar. Dat is altijd een vijf-gamer. Dus je kunt net zo goed beginnen in de vijfde game met 8-8. En dit keer werd het 11-9 voor Arjan. Die verloor vervolgens in de halve finale van zijn andere teamgenoot Gabrielius Camera.
Anton Steijn en Hilair Bislip deden mee bij de heren C. Beide spelers verloren te veel wedstrijden en werden laatste in de poule.
Michel van der Kooij en Marcel Vollebregt speelden bij de heren D. Marcel Vollebregt haalde de laatste 16. Een mooie prestatie. Michel van der Kooij deed hetzelfde.
Rick Boek deed mee bij de heren E2, maar belandde daar een beetje in de achterhoede. Bij de heren F deed Rob Devilee mee en hij moest veel wedstrijden spelen. In het troosttoernooi bleef hij maar winnen en dus haalde hij mooi de finale. Helaas wist hij die net niet te winnen. Hij verloor in vijven van Tim de Jong.